Kompletny przewodnik po Google Analytics 4

google analytics

Wersja Google Analytics 4 to ważna aktualizacja dla marketerów. Doprowadziło to do wielu zmian, które mogą pomóc im lepiej zrozumieć swoje dane i podejmować lepsze decyzje. Najważniejszą zmianą jest dodanie Google Analytics Premium, która pozwala na bardziej szczegółową i dogłębną analizę Twoich danych. Google Analytics Premium obejmuje również ulepszone raportowanie, nowy pulpit nawigacyjny, który ułatwia znajdowanie potrzebnych informacji oraz nowe środowisko dla użytkowników mobilnych. Wprowadzono również inne zmiany, takie jak możliwość eksportowania danych w formacie CSV i ulepszony interfejs użytkownika,...

Read More

Co warto wiedzieć o Google Ads?

Google ads

Google Ads to świetna platforma do promowania produktów. Jest to potężne narzędzie, które może pomóc w tworzeniu treści w celu zwiększenia sprzedaży i widoczności marki. Jeśli chodzi o reklamę w Google Ads, istnieją dwa rodzaje kampanii: wyszukiwania i displayowa. Kampanie w sieci wyszukiwania są lepiej ukierunkowane i wyświetlają reklamy tylko wtedy, gdy ktoś wyszukuje określone słowo kluczowe lub wyrażenie, podczas gdy kampanie w sieci displayowej wyświetlają reklamy w całej witrynie. Google Ads może pomóc w tworzeniu treści, które przyciągną potencjalnych...

Read More

Reklama na instagramie – jak stworzyć?

reklama na instagramie

Instagram to platforma, która ma szeroką gamę treści i jest również bardzo ukierunkowana. W 2018 roku Instagram opublikował ponad 200 milionów aktywnych użytkowników dziennie. Reklama na Instagramie może być bardzo skuteczna, ponieważ jest wysoce ukierunkowana. Ta platforma to również świetny sposób na budowanie marki i zwiększanie liczby obserwujących. Istnieje wiele różnych sposobów reklamowania się na Instagramie, w tym płatne reklamy i posty sponsorowane. Możesz także użyć hashtagów, aby Twoja marka została zauważona. Możesz także użyć influencerów na Instagramie, aby promować...

Read More

Książki o marketingu – lista najbardziej interesujących

ksiazka

Czytanie książek marketingowych może pomóc Ci dowiedzieć się, jak podejmować lepsze decyzje marketingowe. Może również pomóc w znalezieniu nowych informacji, które można zastosować w Twojej firmie. Najlepszym sposobem na maksymalne wykorzystanie książki marketingowej jest czytanie jej od deski do deski. W ten sposób będziesz w stanie wydobyć jak najwięcej z książki i przyswoić informacje. Niektórzy ludzie używają tych książek marketingowych jako sposobu na lepsze zrozumienie różnych aspektów świata biznesu i jego działania. (więcej…)

Read More

Marketing Internetowy – co wchodzi w jego zakres?

marketing internetowy

Internet to najpotężniejsze narzędzie marketingowe, jakie kiedykolwiek stworzono. Jest w stanie łatwo i oszczędnie dotrzeć do dużej liczby osób. Internet zrewolucjonizował sposób, w jaki komunikujemy się, robimy zakupy, uczymy się i prowadzimy interesy. Z jego pomocą firmy mogą teraz dotrzeć do większej liczby osób niż kiedykolwiek wcześniej. Marketing Internetowy jest obecnie jedną z najpopularniejszych form marketingu internetowego. Obejmuje różne formy reklamy cyfrowej, takie jak reklamy w mediach społecznościowych i optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO). (więcej…)

Read More